Ziekte en afmelding

Mocht uw zoon of dochter ziek zijn, wilt u dit dan ’s ochtends voor schooltijd even aan ons doorgeven? U kunt ons bereiken op 053-4316711

Zodra uw kind beter is, wordt bekeken welk leerstof zo nodig extra uitgelegd of ingehaald moet worden. Als de ziekte langer duurt,  wordt er (indien mogelijk) voor huiswerk gezorgd. Wanneer uw kind op school ziek wordt, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Dokters-en of tandartsbezoek

Wanneer u met uw kind naar de dokter of de tandarts gaat, vinden wij het prettig als dit zoveel mogelijk buiten schooltijd gebeurt. Wilt u de afspraken na schooltijd plannen?

Het kan voorkomen dat er iets op of bij school gebeurt en er thuis niemand bereikbaar is. Dan zoeken wij contact met de huisarts. Op het aanmeldingsformulier wordt gevraagd naar de naam van de huisarts en tandarts. Mocht u van arts veranderen, wilt u dat dan even doorgeven?